Shop Mobile More Submit  Join Login
freckles by psychicLexa freckles by psychicLexa
my 12 years old cousin :aww:



don't trust the red haired kids ...


:paranoid: they're evil





feature:
[link]

other sites:
[link]

thank you :D
Add a Comment:
 
:iconatmospharie:
atmospharie Featured By Owner Jan 12, 2011
gosh, she's beautiful! <3
Reply
:iconpsychiclexa:
psychicLexa Featured By Owner Jan 17, 2011  Student Photographer
yeaaah :aww:
Reply
:icontrekkie123:
trekkie123 Featured By Owner Sep 20, 2010
i have red hair and i agree i'm evil! :evillaugh:
Reply
:iconpsychiclexa:
psychicLexa Featured By Owner Sep 20, 2010  Student Photographer
:rofl: that's why I like red .. I guess :rofl:
Reply
:icontrekkie123:
trekkie123 Featured By Owner Sep 22, 2010
:D
Reply
:iconladyemaliedumont:
LadyEmalieDumont Featured By Owner Sep 14, 2010
She's gorgeous :D!I love red hair!!
Reply
:iconpsychiclexa:
psychicLexa Featured By Owner Sep 14, 2010  Student Photographer
yes indeed :love: and she's a natural one.. that's why she's better :aww:
Reply
:iconladyemaliedumont:
LadyEmalieDumont Featured By Owner Sep 14, 2010
ahah you're right :D
Reply
:iconmiilell:
miilell Featured By Owner Aug 29, 2010
OMG she is sooo pretty! *--*
Reply
:iconpsychiclexa:
psychicLexa Featured By Owner Sep 1, 2010  Student Photographer
yes indeed :love:
Reply
:iconkiramilkyway:
KiraMilkyway Featured By Owner May 13, 2010
She's beautiful!
Reply
:iconanotheroutsider:
Anotheroutsider Featured By Owner Apr 17, 2010  Hobbyist General Artist
Si aici e superba, but in a creepy... in a creepy... uhm. way. in a creepy way.
[nu gaseam cuvantul :lmao:]
Reply
:icondiamonds-are-dead:
diamonds-are-dead Featured By Owner Apr 13, 2010
she's so cute !
Loving the fiery red locks and the freckles.
Reply
:iconpsychiclexa:
psychicLexa Featured By Owner Apr 15, 2010  Student Photographer
yeaaaah she's adorable :love:
Reply
:icondiamonds-are-dead:
diamonds-are-dead Featured By Owner Apr 17, 2010
yup :) :)
Reply
:iconwhereismykeys:
WhereismyKeys Featured By Owner Mar 28, 2010  Hobbyist Writer
It's very beautiful! I just have to ask though, is that red make-up on her eyes? x )
Reply
:iconrivieravisual:
RivieraVisual Featured By Owner Jan 23, 2010
Red n Green 2b cn...stunning and a beautiful gallery aswell, Regards, Pete AU
Reply
:icontara---99:
Tara---99 Featured By Owner Jan 14, 2010
Beautiful
Reply
:iconjuly28:
July28 Featured By Owner Nov 4, 2009
:heart:
Reply
:iconhatebunny:
HateBunny Featured By Owner Oct 30, 2009  Hobbyist Photographer
I have featured this in my latest journal here: [link]
Reply
:icona-mm-a:
A-mm-a Featured By Owner Sep 30, 2009
Featured here - [link] :heart:
Reply
:iconsecretgardener:
Secretgardener Featured By Owner Sep 15, 2009
Red hairs, freckles and green eyes - it doesn´t need more. Such a beauty.
=)
Reply
:icondarkecogir-n-co:
Darkecogir-n-Co Featured By Owner Aug 5, 2009
She's so pretty :D
I hope you don't mind but I drew her
Reply
:iconpsychiclexa:
psychicLexa Featured By Owner Aug 11, 2009  Student Photographer
show meee :D
Reply
:icondarkecogir-n-co:
Darkecogir-n-Co Featured By Owner Aug 16, 2009
[link]
I hope you like it :D
Reply
:iconssscorpiaaa:
SsscorpiaaA Featured By Owner Jun 27, 2009  Student
Featured [link] :date:
Reply
:iconsilentfog:
silentfog Featured By Owner Jun 25, 2009
ginger head:D
Reply
:iconmolly-sue:
Molly-Sue Featured By Owner Jun 24, 2009
cute! =)
Reply
:iconandrisanteodora:
andrisanteodora Featured By Owner Jun 24, 2009  Hobbyist Photographer
Pipi sosetita:)) mi-am amintit:D
Reply
:iconpsychiclexa:
psychicLexa Featured By Owner Jun 25, 2009  Student Photographer
what?
Reply
:iconandrisanteodora:
andrisanteodora Featured By Owner Jun 25, 2009  Hobbyist Photographer
oh..era mai demult.un serial..cu o fetita:D.s-a facut dupa ceva carti..cu o fetita nush de vreo 10-11 ani..parca pistruiata si roscata care are tot felu de aventuri.:D
Reply
:iconpsychiclexa:
psychicLexa Featured By Owner Jun 27, 2009  Student Photographer
:rofl:

altii vad ginger head in ea
Reply
:iconandrisanteodora:
andrisanteodora Featured By Owner Jun 28, 2009  Hobbyist Photographer
da.:D.este.pare:P
Reply
:iconandrisanteodora:
andrisanteodora Featured By Owner Jun 24, 2009  Hobbyist Photographer
aah:D.ce par are!.presupun ca e natural..:D.dar roseata aia de sub ochi mie nu prea imi place.da-i draguta.zici ca-i..aa..cum o chema pe pistruiata aia din serial?:-?.hmm.lapsus.oricum reusita:D
Reply
:iconttypp4:
ttypp4 Featured By Owner Jun 24, 2009
omg! she's gorgeous
Reply
:iconpsychiclexa:
psychicLexa Featured By Owner Jun 24, 2009  Student Photographer
e o tocilara cuminte . dar am avut eu grija sa o transform :rofl:

corupereeeee :rofl: ... :flirty:
Reply
:iconttypp4:
ttypp4 Featured By Owner Jun 24, 2009
:rofl: nebuna esti :heart:
Reply
:iconpsychiclexa:
psychicLexa Featured By Owner Jun 25, 2009  Student Photographer
:D
Reply
:iconidstar:
IDstar Featured By Owner Jun 24, 2009
Wow, Stunning.. ^^
Reply
:iconpsychiclexa:
psychicLexa Featured By Owner Jun 24, 2009  Student Photographer
:aww:
Reply
:iconpeperoros:
Peperoros Featured By Owner Jun 24, 2009
I see red! Literally :P

Great photo and cute sister^^
Reply
:iconpsychiclexa:
psychicLexa Featured By Owner Jun 24, 2009  Student Photographer
:rofl:
thankies :D
Reply
:iconpeperoros:
Peperoros Featured By Owner Jun 24, 2009
Oh snap, cousin!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 24, 2009
Image Size
7.0 MB
Resolution
3456×2304
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
8,712 (1 today)
Favourites
275 (who?)
Comments
54

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon EOS 350D DIGITAL
Shutter Speed
1/100 second
Aperture
F/5.6
Focal Length
55 mm
ISO Speed
400
Date Taken
Jun 14, 2009, 12:45:53 PM
×